Vanliga cigg.

0kommentarer

Hade en kund som kom in och bad om ett paket cigg. Jaha? Vilka frågar jag såklart. Och han bah de vanligaste. Jag bah marlboro gold? Han bah nej klick. Jag bah Camel activate? Han bah jag vet inte. Jag bah nehe? Han bah ge mig bara de vanliga. Jag bah Camel blå? Han bah jag vet inte. Jag bah nehe. Han bah de inte till mig jag köper till en tjej. Jag bah jaha och du vet inte vad hon röker? Han bah ne men hon röker nog de alla tjejer röker. Jag bah känner du inte henne? Han bah jo men vi är på dejt. Jag bah du ska köpa cigg till en tjej som du är på dejt med men du fråga inte vad hon röker? Han bah skit samma ge mig ba vad som helst som tjejer röker. Jag bah här, granger cigariller, 59 kr tack. Han bah röker tjejer de här? Jag bah ALLA mina tjejkompisar röker de här. Han bah okej. Sen betalade han och gick. 

Mo. Ha. Ha. 


Kommentera

Publiceras ej