Happy birthday kiddo.

1kommentarer

10 år skulle du fyllt idag. Hur hade du sett ut? Hade du fått mer grå hår runt nosen? Hade du om möjligt vart tröttare? Hade du fortfarande älskat dina bananer, och velat jaga den i timtal? Eller hade åldern fått säga sitt? Kanske hade du inte orkat jaga bananen lika länge. Kanske hade promenaderna blivit kortare, kanske hade du troget pinnat på i timmarna jag ville vara ute. Kanske hade du fått någon ålders sjukdom. Kanske hade du fått problem med tänderna. Kanske hade du inte ändrats alls. 

Men vi kommer aldrig få veta. 

Saknaden försvinner aldrig och jag kommer aldrig komma över att fira din födelsedag utan dig. Men en sak vet jag. När min dag kommer, kommer du vänta på mig vid pärleporten. Och jävlar vad vi ska kasta banan då.  (null)

1 kommentarer

Kerstin

25 Jan 2019 15:53

Tiny jag träffar nog honom före dig. lovar att kasta banan, krama och pussa på honom tills du gör oss sällis
Älskar dig Mami

Kommentera

Publiceras ej