Nu blev det lite körigt..

0kommentarer

Bästa älskade finaste allra käraste syster kommer ju ner idag!! WOHOO, i tell you! Har saknat henne så sjukt mkt.. Och snart så blir det ju så svårt för henne att komma upp på spontana besök. Inte det lättaste när man har en liten bebis liksom. Men vad fan! För att komma tillbaka till ämnet! Hon kommer till stada vid 17:00 idag, och jag kom på att jag bokat in en grillkväll med crt gänget kl 18:00.. Kan ju visserligen ta med mig syster eller så tror jag att dom förstår om det är så att jag väljer att inte gå.. Fast jag lovat typ alla att komma. Hatar när jag inte håller det jag lovar. Känner mig alltid så jäkla dum.

Men jag har tro. Det kommer lösa sig på bästa sätt. Det vet jag. Ingenting ska få förstöra min glädje över att jag äntligen får träffa min syster.

Kommentera

Publiceras ej