Up and running?

0kommentarer

Haha okej, springer gör jag väl kanske inte riktigt, men jag är uppe iaf. Mår som en prinsessa jämnfört med hur jag har mått de senaste dagarna iaf. Jag hade tänkt att gå och jobba idag, eftersom jag har så svårt att vara hemma när jag mår bra. Haha äh, hell, jag har fan svårt att vara hemma även när jag är sjuk! Men så pratade jag med både andré, mami och vårdcentralen och alla sa till mig att vara hemma minst en symptomfri dag eftersom det inte bara är smittorisk utan också en chans att återfå lite krafter. Plus att det räknas tydligen inte som en symptomfri dag om man bara mått bättre halva dagen. Hon på vårdcentralen skrattade lite och sa att jag var en av de få som ringde dit och ville gå tillbaka till jobbet. Rolig och trevlig tant det där.

Mami är ju i gbg och pussar på bebis-catt nu. Jag är faktikt väldigt avis. Och jag har så mkt att göra de närmaste veckorna att jag inte kommer hinna ner och hälsa på förens typ mitten av september tidigast. Känner mig som en dålig syster och moster. Men jag lovar att komma så fort jag bara kan! Men nu tänkte jag hoppa in i duschen.

Kommentera

Publiceras ej